“Ik zie het als een uitdaging de klant te ontlasten op het gebied van zijn of haar financieringen en schadeverzekeringen. Pas wanneer de klant zich op zijn gemak voelt en tevreden is over onze dienstverlening is de missie geslaagd!”
Björn van Daal, Teamleider
“Ik heb plezier in het werk, wanneer ik weet dat de klant de telefoon heeft opgehangen met een goed gevoel!”
Quinty Sluiter, Adviseur particuliere schadeverzekeringen
“Met veel passie en ervaring bemiddel ik graag voor onze zakelijke klanten bij de diverse verzekeraars voor een juist en passend aanbod. Mijn motto: Is de klant tevreden? Dan ben ik ook tevreden.”
Will Meirmans, Adviseur zakelijke verzekeringen
“Ik krijg energie van het persoonlijke contact met mijn klanten. Dagelijks voorzie ik hen van een advies op maat en doe ik er alles aan om de totstandkoming van de financiering tot in de puntjes te verzorgen.”
Miranda Grift, Kredietadviseur
“Ik probeer klanten te ontlasten door op zoek te gaan naar de beste verzekering met de laagste premie. Wanneer dit is gelukt en de klant tevreden is haal ik daar mijn voldoening uit.”
Dominique Veraart, Account Team medewerker Schadeverzekeringen
“De aankoop van een huis is een bijzonder moment, ik ben altijd op zoek naar de laagste rente en de beste voorwaarden voor de klant. Hier haal ik mijn voldoening uit.”
Robbert Rook, Hypotheekadviseur
“Vaak zijn wij het eerste contact bij schades. Het is fijn om klanten hierbij gerust te stellen en te kunnen ondersteunen bij de schadeafwikkeling.”
Eline Beumer, Backoffice medewerker
“Wanneer ik de telefoon heb opgehangen en ik merk dat de klant het een prettig gesprek vond krijg ik daar energie van!”
Riëtte Steendam, Marketing medewerker / Adviseur particuliere schadeverzekeringen
“Is de juiste verzekering zoeken een last? Ik zoek de beste die bij u past.”
Lorraine Johnstone, Adviseur particuliere schadeverzekeringen
“Het is al vervelend genoeg als er schade is. Graag ben ik er dan ook voor de klanten om de afwikkeling hiervan zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Tevens sta ik de klanten graag telefonisch te woord om hun financiële vragen, of vragen over de schade afwikkeling of te beantwoorden.”
Evelien van den Berg, Backoffice medewerker
“Vaak hoor ik dat de klant goed zit, ik zie het dan ook als een uitdaging om een betere aanbieding te doen dan zij op dat moment hebben. Wanneer dit lukt is mijn doel bereikt.”
Lisette van Koten, Teamleider
“Elke dag ervoor kunnen zorgen dat ons team kwaliteit levert en toegevoegde waarde biedt voor onze klanten, daar krijg ik een positief gevoel van!”
Nico Hartog, Operationeel Manager
“Wanneer er een klant belt probeer ik de klant zo goed mogelijk te helpen. Wanneer de klant tevreden is ben ik dat ook.”
Lisanne Ruisch, Adviseur particuliere schadeverzekeringen
“Schade is nooit leuk. Voor mij is de drive en uitdaging om de klanten juist in die situatie gerust te stellen, om vervolgens de schade op een juiste en professionele manier te verwerken.”
Christiaan Baks, Backoffice medewerker